+380 (44) 495-04-05

contact@kyivgaz.com

Перед початком роботи газових приладів потрібно переконатися в наявності тяги.

Звертайте увагу на сталість і колір вогню. Він має бути рівним і блакитним, будь-які зміни у формі та кольорі свідчать про засмічення пальників або несправність газового обладнання.

Пам'ятайте, що приміщення, де встановлені газові прилади, мають постійно провітрюватися. При користуванні газовою колонкою чи плитою потрібно відчиняти кватирки або фрамуги вікон. А в нижній частині дверей має бути щілина або круглі отвори для притоку свіжого повітря.

«КиївГазЕнерджи» застерігає від звички спати та відпочивати на кухні чи в інших приміщеннях, де встановлене газове обладнання.

Не варто забувати й про планові технічні перевірки газового обладнання. Техобслуговування житлових будинків, обладнаних, крім газових плит, котлами та водонагрівачами, здійснюється один раз на рік, а будинків, обладнаних тільки газовими плитами, - при надходженні заявки від споживача. І проводити такі обстеження повинні виключно спеціалісти - працівники «Київгазу». Пересвідчитись у тому, що до Вас дійсно прийшли з «Київгазу», можна, зателефонувавши в Контактний центр компанії «Київгаз» за телефоном: (044) 495-04-04.

«КиївГазЕнерджи» закликає населення бути свідомими, адже одна неперевірена квартира - загроза вибуху всього будинку!

При використанні газових приладів категорично забороняється залишати їх ввімкненими без нагляду, прив'язувати мотузки, захаращувати приміщення, обігрівати квартири конфорками та використовувати вогонь для встановлення місця витоку газу.

Якщо ви відчули запах газу - категорично забороняється вмикати і вимикати електроприлади, освітлення та користуватися електродзвінками. Треба перекрити крани пальників газової апаратури та на опусках перед нею, провітрити приміщення та викликати аварійну службу «Київгазу» за номером «104».

 

Домінуючими причинами нещасних випадків та аварій при користуванні газом у побуті є:

  • самовільне (без відома експлуатаційних філій газового господарства та власників житлового фонду) підключення до газопроводів, перенесення заміна та ремонт газових приладів;
  • самовільне втручання, перебудова димових та вентиляційних каналів внутрішньобудинкових систем газопостачання;
  • експлуатація несправного газового обладнання та грубе порушення безпеки користування газовими приладами.

 

Пам'ятайте, що роботи із заміни, ремонту, підключення газового обладнання повинні виконуватися тільки спеціалізованими підприємствами, які мають відповідний дозвіл Держгірпромнагляду та ПАТ «Київгаз».

За виконання робіт сторонніми організаціями та фізичними особами можна заплатити занадто високу ціну вартістю в життя.

 

Споживач має право на:

  • безперервне отримання газу з відповідними якісними показниками порядку, передбаченому договором про надання населеною послуг з газопостачання;
  • якісне і своєчасне технічне обслуговування та усунення пошкоджень внутрішньо будинкових систем газопостачання і дворових газопроводів;
  • отримання послуг з монтажу, технічного обслуговування та ремонту газових приладів, пристроїв, лічильників газу за своєю заявкою;
  • перевірку якісних показників газу та якості надання послуг;
  • зменшення розміру плати у разі погіршення якісних показників газу та зниження тиску газу;
  • отримання інформації щодо тарифів на постачання і транспортування газу, ціни газу, порядку плати за спожитий газ, переліку послуг з газопостачання і виконавців послуг, розміру плати за виконання додаткових робіт, правил підключення до газових мереж та методики розрахунку плати за підключення до газових мереж, нормативних та фактичних параметрів якісних показників газу та його тиску у газовій мережі тощо;
  • розірвання договору та/або відшкодування збитків згідно з порядком відшкодування збитків, завданих споживачеві природного газу внаслідок порушення газопостачальним або газорозподільним підприємством правил;
  • повне або часткове припинення газопостачання в опалювальний та міжопалювальний періоди, яке проводиться на підставі письмової заяви споживача, що подається газопостачальному підприємству не пізніше ніж за сім днів до такого припинення, шляхом відключення опалювальних приладів і пристроїв та їх пломбування в установленому порядку;
  • проведення перерахунку на задані послуги з газопостачання за відсутності лічильника газу у разі тимчасової відсутності споживача або членів його сім'ї за основним місцем проживання за період не більш як шість місяців за умови подання в місячний строк з моменту закінчення кожного шестимісячного періоду газопостачальному підприємству письмової заяви з відповідними підтвердними документами;
  • проведення у строки, передбачені пунктом 10 Правил, звіряння фактично використаних у попередньому році та першому півріччі поточного року обсягів природного газу з підписанням відповідного акта.

 

Крім того, Ви, як споживач природного газу, маєте право на (пільги, субсидії тощо):

«Бюджетний кодекс України» від 08.07.2010, № 2456-VI статтею 51. Особливості здійснення окремих видатків бюджету п.5. визначає членів сім'ї пільговика до яких належать:

  • дружина (чоловік),
  • їхні неповнолітні діти (до 18 років);
  • неодружені повнолітні діти, визнані інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи;
  • особа, яка проживає разом з інвалідом війни I групи та доглядає за ним, за умови що інвалід війни не перебуває у шлюбі;
  • непрацездатні батьки;
  • особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, який має право на пільги, та проживає разом з ним.