+380 (44) 495-04-05

Дистанційна форма обслуговування – це економія часу та швидке виконання звернення. Дозволяє вирішити питання без візиту до центрів обслуговування абонентів та звернення на лінію контактного центру.

Для оперативного вирішення питань, що стосуються розрахунків за послуги газопостачання:

  • оберіть вид звернення
  • напишіть заяву від імені власника особового рахунку
  • додайте необхідні документи
  • передайте до центрів обслуговування абонентів будь-яким зручним способом (поштою на адреси ЦО , через форму зворотного зв’язку на сайті, кур’єром, довіреною особою, тощо).

Обов’язково в заяві зазначте номер телефону для зв’язку.

У разі виникнення спірних питань або уточнення інформації фахівець зателефонує вам.

Форми заяв та довідок

Зміст заяви залежить від обраного виду звернення.

ВИДИ ЗВЕРНЕНЬ ТА НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ

 

УКЛАДЕННЯ   ДОГОВОРУ 

РЕЄСТРАЦІЯ ПІЛЬГИ

ЗМІНА КІЛЬКОСТІ МЕШКАНЦІВ

ІНШИЙ ВИД ЗВЕРНЕННЯ   ЗНЯТТЯ         ПІЛЬГИ      ТИМЧАСОВЕ НЕ ПРОЖИВАННЯ