+380 (44) 495-04-05

+380 (97) 495-04-05  

ДП «КиївГазЕнерджи» повідомляє, що згідно Постанови КМУ «Про забезпечення проведення розрахунків за спожитий природний газ» № 792 від  30.09.2015 р. газопостачальне підприємство зобов’язане отримувати оплату від споживачів за спожитий природний газ шляхом перерахування коштів виключно на поточні рахунки зі спеціальним режимом використання, які відкриті в АТ «Ощадбанк».

Оплата банківських послуг щодо приймання платежів від населення здійснюється за рахунок ДП «КиївГазЕнерджи» (а не споживача) у розмірі 0,3 відсотка від суми оплати.

 

Рішення про справляння додаткової комісії у розмірі 3 грн. за рахунок населення при оплаті послуг з газопостачання є ініціативою виключно АТ «Ощадбанк». Комісія у розмірі 3 грн. не є складовою послуги із газопостачання та сплачується виключно на користь АТ «Ощадбанк». 

У зв`язку із численними скаргами відносно зазначеної вище комісії  АТ «Ощадбанку» при сплаті за спожитий газ, ДП «КиївГазЕнерджи» здійснює збір заяв (скарг) абонентів для подальшого звернення до відповідних регуляторів (КМУ, НКРЕКП та НБУ) про відміну такої комісії.

Відтак, пропонуємо споживачам  природного газу  звертатися із письмовими заявами (скаргами) до ДП «КиївГазЕнерджи» аби АТ «Ощадбанк» зняв комісію у розмірі 3 грн. за надані банківські послуги по перерахуванню відповідних платежів за спожитий природний газ.

Відтак, пропонуємо споживачам природного газу звертатися із письмовими заявами (скаргами) до ДП «КиївГазЕнерджи» аби АТ «Ощадбанк» зняв комісію у розмірі 3 грн. за надані банківські послуги по перерахуванню відповідних платежів за спожитий природний газ.

Написати скаргу можна в будь-якому розрахунково-абонентському відділі м. Києва.