+380 (44) 495-04-05

У відповідності до вимог чинного законодавства  ПАТ «Київгаз» та ДП «КиївГазЕнерджи» проводять роботу з переведення абонентів на прямі  розрахунки. 

Укласти договір, отримати інформацію щодо нарахувань, наявності або відсутності заборгованості, пільг та субсидій, отримати будь-яку іншу консультацію Ви можете за будь-якою адресою, вказаною в розділі «Центри обслуговування».

  

Для укладення договору або внесення змін до нього споживач повинен надати:

  1. Документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює)
  2. Технічний паспорт на будівлю або домову книгу
  3. Довідку про зареєстрованих осіб у квартирі, приватному будинку
  4. Документ, що підтверджує право власності на квартиру, приватний будинок або користування ними
  5. Письмова згода співвласників (у разі коли об'єкт споживача перебуває у власності (користуванні) кількох осіб) -­ форма надається ПАТ «Київгаз» або ДП «КиївГазЕнерджи».

 

Якщо маєте  право на пільгу, необхідно пред'явити оригінали документів  та  надати копії:

  • посвідчення (довідка) пільговика, 
  • паспорт пільговика 1,2 сторінка та сторінка з реєстрацією, 
  • ідентифікаційний код пільговика, 
  • відповідні документи всіх  осіб  які  користуються  пільгою,  
  • свідоцтво  про  народження  дітей (неповнолітніх).

 

За довідками звертайтесь до нашого контактного центру за телефоном 495-04-05