У відповідності до вимог чинного законодавства ПАТ «Київгаз» та ДП «КиївГазЕнерджи» проводять роботу з переведення абонентів на прямі розрахунки.
Укласти договір, отримати інформацію щодо нарахувань, наявності або відсутності заборгованості, пільг та субсидій, отримати будь-яку іншу консультацію Ви можете за будь-якою адресою, вказаною в розділі «Центри обслуговування».
Для укладення договору або внесення змін до нього споживач повинен надати:
- Документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює)
- Технічний паспорт на будівлю або домову книгу
- Довідку про зареєстрованих осіб у квартирі, приватному будинку
- Документ, що підтверджує право власності на квартиру, приватний будинок або користування ними
- Письмова згода співвласників (у разі коли об'єкт споживача перебуває у власності (користуванні) кількох осіб) - форма надається ПАТ «Київгаз» або ДП «КиївГазЕнерджи».
Якщо маєте право на пільгу, необхідно пред'явити оригінали документів та надати копії:
- посвідчення (довідка) пільговика,
- паспорт пільговика 1,2 сторінка та сторінка з реєстрацією,
- ідентифікаційний код пільговика,
- відповідні документи всіх осіб які користуються пільгою,
- свідоцтво про народження дітей (неповнолітніх).
За довідками звертайтесь до нашого контактного центру за телефоном 495-04-05