Питання стосовно розрахунків за послугу постачання природного газу вирішуються через особистий кабінет
https://cabinet-energy.kyivgaz.ua
Письмові офіційні роз'яснення надаються у відповідь на письмові звернення, що надходять на поштову адресу компанії.
Відповіді на електронні звернення надаються у строк до десяти робочих днів , але не більше ніж у термін, встановлений Законом України «Про звернення громадян».
ЗВЕРНЕННЯ НЕ РОЗГЛЯДАЄТЬСЯ, якщо:
- порушене у зверненні питання не належить до компетенції ДП «КиївГазЕнерджи»;
- повторні звернення від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті;
- у тексті звернення не викладено суті порушеного питання;
- не зазначено реквізити;
- містить нецензурну лексику або образи.