+380 (44) 495-04-05

ЗМІНЕНО ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ СУБСИДІЙ

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ІНФОРМУЄ

Шановні мешканці, які отримують субсидії!

ЗАКІНЧЕННЯ ОПАЛЮВАЛЬНОГО ПЕРІОДУ

Шановні абоненти!

Повідомляємо вам про закінчення опалювального періоду житлового фонду та об'єктів соціальної інфраструктури міста Києва з 06 квітня 2018 року.

ГРАФІК РОБОТИ НА ВЕЛИКДЕНЬ

Шановні абоненти!

Повідомляємо про графік роботи центрів обслуговування та контактного центру з питань розрахунків на Великдень.

ГРАФІК РОБОТИ ЦЕНТРІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА СВЯТА

Шановні абоненти!

Повідомляємо про графік роботи центрів обслуговування на свята.

Графік роботи центрів обслуговування на свята

Шановні абоненти!
Повідомляємо про графік роботи центрів обслуговування та контактного центру з питань розрахунків на новорічні та різдвяні свята.

ЗМЕНШЕНО СОЦІАЛЬНІ НОРМАТИВИ

ЗМЕНШЕНО СОЦІАЛЬНІ НОРМАТИВИ користування послугами з газопостачання, щодо оплати яких держава надає пільги та встановлює субсидії (зміни до підпункту 5 пункту 3 постанови КМУ від 06.08.14 № 409 «Про встановлення державних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування») та з 19 серпня 2017 року становлять:
• на газову плиту (приготування їжі) – 3,3 м 3 на особу;
• на газову плиту (приготування їжі і підігрів води) – 5,4 м 3 на особу;
• на газову плиту і водонагрівач – 10,5 м 3 на особу.

ПОЧАТОК ОПАЛЮВАЛЬНОГО ПЕРІОДУ

Шановні абоненти!
Повідомляємо вам про початок опалювального періоду в м. Києві та у населених пунктах Києво-Святошинського району Київської області.

ЯК УНИКНУТИ НЕВІДПОВІДНОСТІ У НАРАХУВАННЯХ ЗА ПОСЛУГИ З ГАЗОПОСТАЧАННЯ?

Як уникнути НЕВІДПОВІДНОСТІ у нарахуваннях за послуги газопостачання?

Наразі одним із найактуальніших питань для побутових споживачів природного газу є правильність нарахувань за фактично спожитий газ. Дуже часто через відсутність інформації з боку споживача відбувається завищення фактичних обсягів споживання населенням природного газу та, як наслідок, невідповідність нарахувань.

ОНОВЛЕНА ПРОГРАМА ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ

ЩО ЗМІНИЛОСЯ?

З 1 травня 2017 року, на підставі внесених 26 квітня 2017 року Урядом змін у Постанову № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», в Україні діятиме оновлена програма житлових субсидій.

Графік роботи центрів обслуговування на свята

Шановні абоненти!

Повідомляємо вам про зміни у графіку роботи центрів обслуговування.

У зв’язку з травневими святами,

прийом у центрах обслуговування абонентів 30 квітня, 1, 2, 3, 7, 8 та 9 травня проводитись не буде.

ВІТАЄМО З ТРАВНЕВИМИ СВЯТАМИ!

Важлива інформація для споживачів, що сплачують за лічильником газу

 

Шановні абоненти!
Якщо ви отримали квитанцію, в якій в суму до сплати включено суму заборгованості, надаємо наступні роз"яснення.

У разі, коли у вас встановлено газовий лічильник і ваші показання не співпадають із зазначеними в квитанції, не має необхідності звертатись в центри обслуговування для вирішення питання.

Нововведення в порядок розрахунків за газ

 

З рахунків на сплату за газ споживачі тепер можуть дізнатись, скільки енергії вони витрачають на обігрів газом будинку чи приготування їжі.

Відтепер, окрім  обсягу спожитого газу, що визначається в кубічних метрах, у платіжках зазначається обсяг використаної енергії в різних одиницях виміру: кВт•год, Гкал та МДж. Ці показники поки носять інформаційний характер і на розмір оплати не впливають.

Дистанційна форма обслуговування киян

Шановні кияни!

ДП «КиївГазЕнерджи» запровадило дистанційну форму обслуговування для побутових споживачів природного газу. Ми цінуємо ваш час та робимо спілкування комфортним та оперативним.

Як не стати жертвою шахраїв та розпізнати працівника ПАТ «Київгаз»?

Шахраї проникають у помешкання наших абонентів, представившись співробітниками газової компанії. Як не стати жертвою та розпізнати працівника ПАТ «Київгаз»? ВІДЕО

Співробітники ПАТ «Київгаз» повинні бути вдягнені у спецодяг з логотипом компанії, мати при собі посвідчення, а також чітко формулювати мету свого візиту.

У ПАТ «Київгаз» є три групи працівників, яким може знадобитися доступ до оселі споживача: контролери, слюсарі та аварійні бригади.

Новий зручний сервіс передачі показань

СПЛАЧУЙТЕ ЗА ГАЗ ТІЛЬКИ ЗА РАХУНКАМИ ДП "КиївГазЕнерджи"

 

КП «ГІОЦ» в січні 2017 року доставило рахунки на сплату комунальних послуг мешканцям всіх районів міста Києва.
При цьому в такі рахунки, без наявності укладених договорів з ДП «КиївГазЕнерджи», безпідставно включено графу для сплати «Послуги газопостачання».
Наша компанія жодним чином не була повідомлена про це та не має відношення до загального рахунку КП «ГІОЦ». Тому здійснювати оплату за послуги газопостачання необхідно тільки на підставі рахунків ДП «КиївГазЕнерджи», що найближчим часом будуть надіслані поштою. Також ви можете роздрукувати та оплатити рахунок за сплату за газ, зареєструвавшись в особистому кабінеті.
Додатково повідомляємо, що з 1 січня 2017 року Укрпошта припинила прийом комунальних платежів КП «ГІОЦ»
(Укрпошта та ГІОЦ не домовились на 2017 рік стосовно тарифу на послуги).
Але це не стосується рахунків за газопостачання ДП «КиївГазЕнерджи»!

Графік роботи центрів обслуговування на свята

Повідомляємо графік роботи центрів обслуговування на новорічні та різдвяні свята.

31 грудня, 1 та 2 січня, а також 7, 8 та 9 січня прийом у центрах обслуговування проводитись не буде.

Вітаємо з Новим роком та Різдвом Христовим!

Новий цілодобовий сервіс передачі показань

Шановні абоненти, компанія «Київгаз» цінує Ваш час!!!

З 1 жовтня ви можете повідомити показання лічильника газу за номером телефону 495-04-05 цілодобово, без участі оператора та без черг