+380 (44) 495-04-05

ГРАФІК РОБОТИ НА СВЯТА

Шановні абоненти!

Повідомляємо про графік роботи центрів обслуговування абонентів
та лінії контактного центру за номером телефону 495-04-05.

У зв’язку з державним святом –
Днем захисника України прийом у центрах обслуговування абонентів та на лінії контактного центру
13 , 14 , та 15 жовтня ПРОВОДИТИСЬ НЕ БУДЕ .

ВІТАЄМО З ДНЕМ ЗАХИСНИКА УКРАЇНИ!


ОНЛАЙН ОБСЛУГОВУВАННЯ АБОНЕНТІВ ЧЕРЕЗ TELEGRAM-BOT

Онлайн обслуговування абонентів через Telegram-бот
 
Повідомляємо про початок роботи @KyivgazBot, що є спільним сервісом компаній «Київгаз» та «КиївГазЕнерджи». Telegram-бот створено для швидкого вирішення найбільш поширених питань, що виникають у наших абонентів. Додаток надає можливість:
• перевірити стан особового рахунку;
• внести плату за спожитий газ;
• передати показання газового лiчильника;
• отримати інформацію про центри обслуговування, фiлiї та тарифи.
Щодо будь-яких питань, не охоплених автоматизованим сервісом, або для отримання роз’яснень кияни мають можливість звернутися до служби підтримки @KyivgazSupport щоденно з 9:00 до 17:00, окрім неділі, не покидаючи Telegram.

Заява щодо рахунків на компенсацію збитків за липень та серпень 2015 року

ДП «КиївГазЕнерджи» повідомляє, що вимога на компенсацію збитків, отримана побутовими споживачами у червні 2018 року не є дійсною та не підлягає оплаті. Абоненти, що вже сплатили у відповідності до даної вимоги, отримають пропорційну компенсацію в рахунок майбутніх платежів за спожитий газ.

КОРИГУВАННЯ ЗА ВІДСУТНІСТЬ ЦГВ

ШАНОВНІ КИЯНИ!

Якщо протягом певного часу у вас було відсутнє централізоване гаряче водопостачання (для квартир, не обладнаних газовим лічильником), у квитанції на сплату за газ у графі «Коригування» ви побачите донарахування за весь період відсутності гарячої води.

Коригування – це донарахування за період відсутності централізованого гарячого водопостачання. Проводиться на підставі акту теплопостачальної компанії, в якому

фіксується строк відсутності гарячої води.

Нараховується відповідно до постанови КМУ від 23.03.2016 року.
№ 203, якою передбачено норму споживання газу 5,4 м3 на період відсутності гарячого водопостачання на одну особу (якщо не встановлено індивідуальний газовий лічильник). За наявності гарячої води норма споживання на одну особу становить 3,3 м3.

Наявність електричних бойлерів за чинним законодавством
НЕ може бути підставою для зняття коригування.

ЗАКІНЧЕННЯ ОПАЛЮВАЛЬНОГО ПЕРІОДУ

Шановні абоненти!

Повідомляємо вам про закінчення опалювального періоду житлового фонду та об'єктів соціальної інфраструктури міста Києва з 06 квітня 2018 року.

ГРАФІК РОБОТИ НА ВЕЛИКДЕНЬ

Шановні абоненти!

Повідомляємо про графік роботи центрів обслуговування та контактного центру з питань розрахунків на Великдень.

ГРАФІК РОБОТИ ЦЕНТРІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА СВЯТА

Шановні абоненти!

Повідомляємо про графік роботи центрів обслуговування на свята.

Графік роботи центрів обслуговування на свята

Шановні абоненти!
Повідомляємо про графік роботи центрів обслуговування та контактного центру з питань розрахунків на новорічні та різдвяні свята.

ЗМЕНШЕНО СОЦІАЛЬНІ НОРМАТИВИ

ЗМЕНШЕНО СОЦІАЛЬНІ НОРМАТИВИ користування послугами з газопостачання, щодо оплати яких держава надає пільги та встановлює субсидії (зміни до підпункту 5 пункту 3 постанови КМУ від 06.08.14 № 409 «Про встановлення державних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування») та з 19 серпня 2017 року становлять:
• на газову плиту (приготування їжі) – 3,3 м 3 на особу;
• на газову плиту (приготування їжі і підігрів води) – 5,4 м 3 на особу;
• на газову плиту і водонагрівач – 10,5 м 3 на особу.

ПОЧАТОК ОПАЛЮВАЛЬНОГО ПЕРІОДУ

Шановні абоненти!
Повідомляємо вам про початок опалювального періоду в м. Києві та у населених пунктах Києво-Святошинського району Київської області.

ЯК УНИКНУТИ НЕВІДПОВІДНОСТІ У НАРАХУВАННЯХ ЗА ПОСЛУГИ З ГАЗОПОСТАЧАННЯ?

Як уникнути НЕВІДПОВІДНОСТІ у нарахуваннях за послуги газопостачання?

Наразі одним із найактуальніших питань для побутових споживачів природного газу є правильність нарахувань за фактично спожитий газ. Дуже часто через відсутність інформації з боку споживача відбувається завищення фактичних обсягів споживання населенням природного газу та, як наслідок, невідповідність нарахувань.

ОНОВЛЕНА ПРОГРАМА ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ

ЩО ЗМІНИЛОСЯ?

З 1 травня 2017 року, на підставі внесених 26 квітня 2017 року Урядом змін у Постанову № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», в Україні діятиме оновлена програма житлових субсидій.

Графік роботи центрів обслуговування на свята

Шановні абоненти!

Повідомляємо вам про зміни у графіку роботи центрів обслуговування.

У зв’язку з травневими святами,

прийом у центрах обслуговування абонентів 30 квітня, 1, 2, 3, 7, 8 та 9 травня проводитись не буде.

ВІТАЄМО З ТРАВНЕВИМИ СВЯТАМИ!

Важлива інформація для споживачів, що сплачують за лічильником газу

 

Шановні абоненти!
Якщо ви отримали квитанцію, в якій в суму до сплати включено суму заборгованості, надаємо наступні роз"яснення.

У разі, коли у вас встановлено газовий лічильник і ваші показання не співпадають із зазначеними в квитанції, не має необхідності звертатись в центри обслуговування для вирішення питання.

Нововведення в порядок розрахунків за газ

 

З рахунків на сплату за газ споживачі тепер можуть дізнатись, скільки енергії вони витрачають на обігрів газом будинку чи приготування їжі.

Відтепер, окрім  обсягу спожитого газу, що визначається в кубічних метрах, у платіжках зазначається обсяг використаної енергії в різних одиницях виміру: кВт•год, Гкал та МДж. Ці показники поки носять інформаційний характер і на розмір оплати не впливають.

Дистанційна форма обслуговування киян

Шановні кияни!

ДП «КиївГазЕнерджи» запровадило дистанційну форму обслуговування для побутових споживачів природного газу. Ми цінуємо ваш час та робимо спілкування комфортним та оперативним.

Як не стати жертвою шахраїв та розпізнати працівника ПАТ «Київгаз»?

Шахраї проникають у помешкання наших абонентів, представившись співробітниками газової компанії. Як не стати жертвою та розпізнати працівника ПАТ «Київгаз»? ВІДЕО

Співробітники ПАТ «Київгаз» повинні бути вдягнені у спецодяг з логотипом компанії, мати при собі посвідчення, а також чітко формулювати мету свого візиту.

У ПАТ «Київгаз» є три групи працівників, яким може знадобитися доступ до оселі споживача: контролери, слюсарі та аварійні бригади.

Новий зручний сервіс передачі показань