+380 (44) 495-04-05

- Всі Спори і розбіжності, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.

-У Випадку неможливості досягнення згоди в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору в Регулятора або його територіального підрозділу і / або передати спір на вирішення до суду.

- Врегулювання суперечок Регулятором або його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до регулятора або його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.

Телефон для звернень з питань врегулювання досудових спорів: +38 044 495-04-05.

Адреса для вирішення спорів шляхом листувань: 01103, м. Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б»