Всі Спори і розбіжності, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.
У Випадку неможливості досягнення згоди в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору в Регулятора або його територіального підрозділу і / або передати спір на вирішення до суду.
Врегулювання суперечок Регулятором або його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до регулятора або його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.
Контактна (відповідальна) особа за вирішення спорів - Титаренко Артем Олегович
Телефон для звернень з питань врегулювання досудових спорів: +38 044 495-04-05.
Адреса для вирішення спорів шляхом листувань: 01103, м. Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б»
Електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Прийомні дні:
вівторок, середа, четвер, п’ятниця з 9:00 до 17:00.
Перерва з 13:00 до 13:45.
Неприйомні дні:
понеділок, 1 – 8 число кожного місяця, субота та неділя