+380 (44) 495-04-05

Шановні кияни!

ДП «КиївГазЕнерджи» запровадило дистанційну форму обслуговування для побутових споживачів природного газу. Ми цінуємо ваш час та робимо спілкування комфортним та оперативним.

Відтепер вам не обов’язково відвідувати центри обслуговування для вирішення питань з нарахувань за послуги газопостачання. Достатньо написати заяву, додати до неї необхідні документи та передати до центрів обслуговування абонентів будь-яким зручним для вас способом (поштою на адреси ЦО, кур’єром, довіреною особою, тощо).
Обов’язково в заяві просимо зазначати номер телефону для зв’язку. У разі виникнення спірних питань або уточнення інформації наш фахівець зателефонує вам.
Для отримання детальної інформації перейдіть у розділ Види звернень та необхідні документи.